Buffalo en Bighorn Forest - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Eric - WaarBenJij.nu Buffalo en Bighorn Forest - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Eric - WaarBenJij.nu

Buffalo en Bighorn Forest

Blijf op de hoogte en volg Eric

21 September 2016 | Verenigde Staten, Buffalo

Door de lange dag gisteren zijn we wat later opgestaan. Aan het ontbijt zagen we dat het weer niet geweldig was: zwaarbewolkt (maar droog) en een harde wind. Maar toch op pad richting Bighorn National Forest. De weg die we gisteravond in het donker hadden gereden. Net buiten Buffalo kwam de zon al weer door de wolken heen. Lekker rustig aan gedaan met onderweg enkele stops. Ook een ongeplande, vanwege wegwerkzaamheden. Toevallig stonden wij vooraan, dus toen we mochten rijden, konden we als eerste de pilot car volgen. Net Formule 1: de safety car voor je :) Het doel was om de 435 (zijweg) te vinden, en via die weg bij een meer aan te komen. De 435 werd gevonden, maar ging na 2 km van asfalt over in zandweg. Dat leek ons met onze grote camper niet zo geslaagd. Dus keren (gelukkig kon dat daar) en weer terug. Na ongeveer 1,5 km zagen we een inhammetje met een mooi plekje: hier de worstjes warm gemaakt en in de zon opgegeten. Er liep een riviertje vlak bij, dus Marianne moest nog even met haar voeten in het water. Na heerlijk in de schaduw te hebben gezeten weer terug richting Buffalo. Onderweg weer de wegwerkzaamheden. Hoe dichter we bij Buffalo kwamen, hoe lager de bewolking: op een gegeven moment reden we in de mist. In Buffalo zelf aangekomen hebben we nog even door het dorpje gereden en vervolgens de KOA camping weer opgezocht. Lekker op tijd, zodat we de logboeken en foto's kunnen bijwerken en vanavond wat meegenomen series op de laptop kunnen kijken. Het eten: worst met aardappelen en broccoli.